Nieuwe leden gezocht voor het Organiserend Comité

Heb jij affiniteit met de geschiedenis van de culturen rondom de Middellandse zee in de oudheid en latere periodes en lijkt het je leuk je steentje bij te dragen aan het organiseren van een prachtig congres om kennis hierover te delen met een divers publiek? Dan zoeken we jou!

Ieder jaar organiseert Stichting Zenobia het Zenobiacongres, waar aan de hand van een thema verschillende sprekers vertellen over hun expertise. Als lid van het Organiserend Comité help je met de voorbereidingen voor het jaarlijkse Zenobiacongres en leid je op de dag zelf dat alles in goede banen. Voor meer informatie verwijzen we graag door naar de websitepagina.

Heb jij interesse? Stuur een motivatie van max. 300 woorden uiterlijk 1 september 2024 naar info@stichtingzenobia.nl o.v.v. ‘sollicitatie OC’.